maanantai 1. helmikuuta 2010



Karvinen: Kerropas Mona, miksi sinulla on värikkäämpi häntä kuin minulla?
Moona: Olisit tullut jonoon aikasemmin, kun häntiä jaettiin, heh..


Karvinen: Mutta enhän kerennyt kun olin niin pieni vielä silloin.
Moona: Nopeat saa parhaat palat.


Karvinen: Saat antaa sen hännän mulle, minun värijänikin on siinä, sopis hyvin mulle.
Moona: Koeta vaan ottaa iisisti.


Karvinen: Mutta kun mää haluun sen, on upee häntä!
Moona: Jätät sen mun hännän vaan nyt rauhaan ja mennään aamu unille kuten ennenkin tähän aikaan.

6 kommenttia:

  1. Ihan selvää häntäkateutta : D

    VastaaPoista
  2. Selvästi lievää kateutta ,aivan niin,
    mutta Karvinen onkin vielä vauva kissa, vaikka täytti jo vuoden :)

    VastaaPoista
  3. Kissoilla on hyvät mietteet..:)

    VastaaPoista
  4. Niin, olis oikeesti kiva tietää, mitä kissat ajattelee, vois olla hauskaa, on ne niin eloisia ja omalaatuisia :)

    VastaaPoista
  5. Kodikkaannäköistä kissanelämää teillä!

    VastaaPoista
  6. Kissan elämää on hauska seurata :)

    VastaaPoista

Kiva kun ajattelit kommentoida, se ilahduttaa aina :)
Kiitos!