torstai 23. syyskuuta 2010

Kaunis tunnustus ♥


Minulla oli tänään onnenpäivä, 
kuten illalla postauksesta näkyy vielä,
aamu alkoi iloisesti siis,
ja aamunavaus hyvältä blogikaveriltani
JaanaElinalta
saama iki ihana tunnustus,
syksyinen ja niin kaunis,
kiitos kovasti !
Lahja on kaunis ja aina tervetullut
olempa oikein iloinen,
siksi haluan tämän nyt lahjoittaa
eteenpäin
minusta niin ihanille ihmisille
ja blogeille..
Ja arvatkaa oliko valinta vaikea,
OLI
ja siksi vähän murheellisin mielin
valinnan vuoksi
ajattelin tälläkertaa:

JaanaElina  ,sinulle itsellesi ehdottomasti takaisin.
Hörvelön kuvahavainnot, hän on blogiystäväni alusta alkaen
Manteli, ihana uskollinen kommetoija, ihanan bloginsa tekijä
 Maria ,aina iloinen, positiivinen ahkera bloginkirjoittaja 
Tarina, hersyvän hauskoja tarinoita
Sussi, Ilahduttava fasaani ja mukavia turinoita, puutarha kuin paratiisi
Alfheim, Ihana runokertoja, tarinan taitaja, kuvat ihastuttavat
Vastavaloon, Komeita kuvia ilma liikoja sanoja, yksi uusimpia blogiystäviä ja pitää olla vähintään yksi mies!
Elisa upeita luontokuvia, ilahduttaa aina kommenteilla, 
vaikka kuvani ei aina ole niin hyviä edes.

13 kommenttia:

  1. Kiitos Seijastiina ♥ että annoit tunnustuksen minulle takaisinpäin.
    Itse tykkään blogistasi todella paljon.Se on sellainen mukavan tavallisia arkipäivän juttuja täynnä oleva blogi,unohtamatta hurmaavia valokuvia.Juuri sellaisesta minä tykkään.♥

    Tunnustusten jakaminen on aina vaikeaa,jokainen blogi kun on omalla tavallaan kaunis.Ja kaikki blogit ovat niin erilaisia sisällöltään.

    Mukavaaa illanjatkoa.Omppupiirakka täällä vielä uunissa ja tuoksu on hurmaava.Miehet halusivat huomenaamuksi kahvileipää ottaa töihin mukaan,niin tekaisin vielä sen uuniin.

    VastaaPoista
  2. JaanaElina, kiitos sinulle ♥
    Sinulla on mysö ihana kaunis blogi, pidän siellä vierailusta, kun vaan aina ennätän!

    Aivan niin, valinta on vaikea,kaikissa blogeissa on on mukavia tarinoita ja kuviakin.

    Aha, omppupiirakkaa, namskista taas!
    Minä tyydyn viinilasiin ja illan sarjoihin telkkarissa, olen ihan rätti väsynyt, kohta laitan päivän tapahtumat ulos :D
    Mukavaa, rattoisaa iltaa ♥

    VastaaPoista
  3. Oi, kiitos kaunis ♥♥ Olen otettu ja onnellinen, varsinkin kun tiedän miten vaikeaa on valita.. Minä olen sitä mieltä,että sinulla myös on ihana blogi, enhän muuten täällä kävisikään ;) Kiitos vielä kerran!

    VastaaPoista
  4. Elisa, ole hyvä, on mukava ilahduttaa, joskus on mukavampi antaa kuin ottaa ♥
    Kiitos myös sanoistasi, nyt teit minut onnelliseksi :D

    VastaaPoista
  5. Voi kiitos Seijastiina, mikä ihana piristys tämän harmaan päivän ankeuteen, aurinko tuli juuri pilven takaa♥ Tällaiset tunnustukset tekevät hyvää vähän kolhiintuneelle itsetunnolleni. Nyt yritän viedä tämän bittiavaruuden läpi blogiini, muistelen, että piti kopioida kuva omiin kuvatiedostoihin... kas noin... ja sitten sieltä siirtää, lähdenkin tästä yrittämään. Rattoisaa illan jatkoa sinulle.

    VastaaPoista
  6. Manteli, kiva ,että ilahduit, se on minullekin äärimmäisen tärkeää ♥
    Tänään tökkii tämä yhteys niin paljon täällä blogissa, että pistän kohta illan postauksen ja lähden sarjojen pariin sänkyyn: Criminal Minds.

    Mukavaa, rattoisaa iltaa ♥

    VastaaPoista
  7. KIITOS TUNNUSTUKSESTA !
    Olen kyynelsilmin sanaton!
    Nautin aina täällä kylässäkäydessäni ... kuvista... runoista ...tunnelmasta!

    VastaaPoista
  8. Onnea tunnustuksesta, olet sen ansainnut!!
    Niiden jakaminen on vaikeaa, tiedän, minusta kun kaikki blogit ovat ihania koska jokainen tuo blogiinsa palan itseään tavalla tai toisella.
    Mukavaa illan jatkoa sinulle!♥

    VastaaPoista
  9. Tarina, on ilo minulla jos voin tehdä jonkun iloiseksi, se on tärkeää ♥
    Kiitos myös monista käynneistäsi täällä!

    VastaaPoista
  10. Irma, kiitos ♥ ♥
    Olet aivan oikeassa, monet tunnustukset olen saanut, ja niistä kiitollinen ja hyvin iloinen tietysti.
    On vaikeeta valita, kun ,kuten sinäkin sanoit, jokaisessa blogissa on jotain kaunista, jotain hauskaa ja hyvää, pian vietän vuosipäivää, koetan keksiä jotain mukavaa kaikille :)

    Mukavaa viikonloppua ♥♥

    VastaaPoista
  11. Oi mitäs täällä oli? Kiitoksia paljon Seijastiina, olen iloisesti yllättynyt. Paljon kiitoksia. Olen ollut pari päivää blogista pois ja kaikkea on ehtinyt tulla tänne vaikka kuinka paljon.

    VastaaPoista
  12. Timppa ole hyvä, kyllä sinun blogisi on ihastuttava, mielenkiintoinen ja on hyvä ,että aloit sitä pitää, lisäksi hyviä vinkkejä olen saanut :)

    VastaaPoista

Kiva kun ajattelit kommentoida, se ilahduttaa aina :)
Kiitos!